Sunday, February 19, 2012

Owsiane ciasteczka na Weekend Czekoladowy


 Zdrowe ciasteczka z płatkami owsianymi to nasza pierwsza propozycja na Czekoladowy Weekend
W piekarniku w Houston czekają jeszcze wegańskie czekociasteczka (też owsiane!), a w Warszawie wszyscy czekają na wiosnę zajadając się tymi smakołykami...Smacznego!




Ciasteczka owsiane
 
1 szklanka otrębów owsianych
1 szklanka płatków owsianych górskich
1 szklanka soku jabłkowego nie słodzonego
10 łyżeczek oleju o neutralnym smaku / ja dałam ryżowy/
trochę do smaku cukru lub syropu z agawy / ja dałam syrop z agawy/
1 jajko
garść rodzynek
parę kosteczek czekolady posiekanych


Wszystkie składniki mieszamy i odstawiamy na chwilę do zgęstnienia.  Ja dodatkowo dodałam otręby pszenne z młyna wodnego do zagęszczenia.
Nakładamy łyżeczką na folię aluminiową okrągłe placuszki.
Pieczemy w temperaturze 180st.C przez 20 - 30 min.
Studzimy, a w tym czasie rozpuszczamy czekoladę w rondelku i polewamy wystudzone ciasteczka. Zjadamy pierwszego dnia albo przechowujemy w puszce lub pudełku.


A Wy bierzecie udział w Czekoladowym Weekendzie?

No comments:

Post a Comment